Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
>即時新聞-娛樂 
Own the Game.

Elevate your game with the newest adidas men's soccer footwear and apparel.
From our sponsors
李洪基磨戲12年 還是被看扁
Feb 20th 2014, 02:21

韓國樂團「FTISLAND」主唱李洪基昨出席韓劇《百年新娘》記者會,23歲的他是童星出身,戲齡已有12年,以韓劇《原來是美男》打開海外知名度,但在韓國,大家對他歌手的評價勝於演技,他表示:「很擔心這個問題,因為我是童星出身,大家對我演技的期待很高。」

他坦承:「我承認自己會造成外界對作品打折,我聽了很難過,但越是如此我越想要挑戰看看,加上我喜歡演有特色的角色,希望有一天能聽到很多人說『李洪基會唱歌也會演戲』,我會努力到大家對我沒有偏見那一天。」(莊玉玲/綜合報導)

想看更多有趣的娛樂八卦,請上「蘋果娛樂新聞」粉絲團
 
 

李洪基昨出席《百年新娘》記者會。翻攝網路


更多文章,都在【蘋論陣線】

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jorgedmvfl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()