Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Create positive health habits and dramatically improve the quality of your life.

Begin by following this comprehensive system that includes tools and techniques Dashama has compiled over the past 12 years traveling the world.
From our sponsors
Re: [求助] 女友說別來找我
Feb 25th 2014, 09:42, by letmegoogle

作者letmegoogle (goo之哉 goo之哉)

看板Boy-Girl

標題Re: [求助] 女友說別來找我

時間Tue Feb 25 09:42:36 2014

※ 引述《aptx1869 (aptx)》之銘言: : 手機發文,不好意思,我跟女友不同校,她住我這幾天,我送她回學校,她就變個人,說為什麼我們的事全班都知道,在那邊生氣,說別在去找她,她說要課業,個人自由,一直說很煩,他這樣搞得我很煩。我跟他距離大約20分,不太遠。我該如何呢? 你看你看,又在那"手機排版"沙小的, 我拜託你~有本事排版就給他排好嘛, 要不然就不要用手機發文啊~ (進入正題) (小聲問)是甚麼事情全班都知道啊? 她跟你在一起感到很丟臉這樣? 如果是我的話,女生叫我不要再去找她, 我一定沉默個兩三秒,點頭說好,然後走人 (幹,老子又不是欠妳的) 講成這樣,如果對她而言你的存在毫無正面意義, 那你繼續留在她身邊好像也沒啥意思, 再說你應該也不是真的賤到需要她這樣對待你, 你才會覺得好開心~ 當朋友就好?頗呵。 是說哪個朋友會這樣否定一個人的價值啊? 真的很想勸你不要輕易放生~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 140.136.224.19

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jorgedmvfl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()