close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Create positive health habits and dramatically improve the quality of your life.

Begin by following this comprehensive system that includes tools and techniques Dashama has compiled over the past 12 years traveling the world.
From our sponsors
Re: [求助] 男朋友愛喝酒怎麼辦?
Feb 13th 2014, 21:05, by NAKOplau

作者NAKOplau (布)

看板Boy-Girl

標題Re: [求助] 男朋友愛喝酒怎麼辦?

時間Thu Feb 13 21:05:34 2014

※ 引述《olkfred98 (咚咚)》之銘言: : 我跟我男朋友在一起四年多了,他是一個嗜酒如命的人, : 幾乎每天晚上都跟朋友去喝,而且一喝都喝超級多(啤酒兩個人就可以喝個兩三打那種) : 我真的很不喜歡人家喝酒,小酌沒關係,要大喝週末喝喝也沒關係 : 但這樣一週喝個四五次以上,我真的難以忍受快瘋掉........... : 但他又是射手座的受不了人家唸, : 我說過幾次他的回應就是 : 「我又沒有什麼其他的嗜好,就是愛跟朋友喝喝酒聊聊天,又沒去做壞事」 : 我就接不下去了.... : 但我真的真的很不喜歡這樣每天喝超多酒 : 想問問女生我該怎麼辦? : 有沒有男生也給我一點意見,若是這樣的情況, : 女方該如何做男方才會聽得進去會接受呢? : 我不想再這樣唸下去了 : 他只覺得我處處在限制他 : 但說真的每天這樣喝真的對身體很不好 : 唉.....苦惱中 剛在你水管看到的好笑影片,PO出來笑笑!!也給妳男朋友看一下 影片連結:http://youtu.be/mnMJ5M5oF9s

[embedded content]

不過假如妳男朋友被男的[撿屍]過,我看妳跟妳男友都笑不出來啦(搞不好已經發生過 ...) 婀..............總不會有女生想撿男屍吧? 威脅妳男友說再喝下去,後面就有大菊花啦!! --       ┌───┐ ┌─────┐ 你已經屎了。│確 定│ │再屎一次?│       └───┘ └─────┘ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 192.3.94.181

NAKOplau:不過說真的,那種太愛喝酒的男人可以丟了 02/13 21:08

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jorgedmvfl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()