Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
[討論] 關於情人節沒有任何的表示
Feb 18th 2014, 02:57, by SherryMuse

作者SherryMuse (SherryMuse)

站內Boy-Girl

標題[討論] 關於情人節沒有任何的表示

時間Tue Feb 18 02:57:23 2014

以下兩張圖 是部落客花花發的 我畫掉的那幾句 是我覺得比較奇怪的 想請問各位男女鄉民有什麼看法? 我男友就是那個明明我已經明示他要過節卻半點表達也沒有的人... 説真的我又不是要什麼貴重禮物 (我們都是大ㄧ生) 只是想要收到對方ㄧ份心意 PS 我送他手工卡片、很可愛的豬豬吊飾、菓風的四個巧克力禮盒、維尼裡面的小豬的小天燈 我跟他説 我送的禮物也不是多貴重 (不加卡片大概600上下) 但就是我滿滿的心意 我也不會計較他跟我送的差多多怎樣怎樣的 我傳給男友看他卻説 這女生根本超公主阿@&!?:-, 不過他説他是覺得那段很奇怪... (我劃掉的) 我説難道你的其他部分都沒看嗎? 他説有........ http://miupix.cc/pm-62IUWQ http://miupix.cc/pm-X5AS9A 手機排版有點亂請見諒 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 27.241.111.130

heyyuhan:也許男友覺得情人節沒什麼一樣要過日子,並非他不愛妳哦 02/18 02:59

SherryMuse:可是我有明示他了...他寫張滿滿心意的卡片我也很開心的 02/18 03:01

kinling:你願意送張卡片 讓我感覺到你的心意嗎?男友回不願意? 02/18 03:20

kinling:我覺得暗示男生不懂哦 也有明示後 就是覺得那些東西浪費 02/18 03:21

kinling:錢的^_^b 02/18 03:21

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jorgedmvfl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()