Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Shop Best Buy

Find this week's deals in computers, cameras, phones, and more! Choose store pick up or other shipment options.
From our sponsors
[請益] 臉部肌膚
Feb 13th 2014, 19:50, by fancyjulia

作者fancyjulia (兩雙眼一顆心)

看板BeautySalon

標題[請益] 臉部肌膚

時間Thu Feb 13 19:50:42 2014

各位好 之前因為看了版上生火文"無印的去角質洗面乳" 剛好手邊有禮券就去某百貨購買 買到了超開心啊 回家試了到現在半罐用完了也安然無事 但是這幾天各位數度數的天氣實在很冷 結果小妹我照平日用法 竟然兩頰臉部有點泛紅 然後覺得好乾 (房內有開除濕機) 連我家阿閃都問我怎麼兩頰有點明顯泛紅? 然後就抹上我日前用的保養品後才紓緩 但剛抹上去也是會繼續有點刺痛 但之後就不會了~(好家在^^) 不知道一樣用無印該款洗面乳的版友們 最近也發現有類似情況嗎? 這種情況大概這幾天才會這樣, 所以私心認為是否因為天氣太冷,然後我房內又開除濕機溫差太大的關係呢? 先謝謝大家解惑^^ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.160.167.2

error123:不會,可是我一周才使用一次! 114.36.200.153 02/13 20:07

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jorgedmvfl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()