Blogtrottr
批踢踢實業坊 MobileComm 板
 
[問題] iphone5s 熱點無法分享給電腦
Feb 18th 2014, 12:03, by shinlove

作者shinlove ('U')

看板MobileComm

標題[問題] iphone5s 熱點無法分享給電腦

時間Tue Feb 18 12:03:42 2014

最近剛入手iphone,在使用熱點時 發現身邊朋友用「手機」 可以搜尋到我的熱點並且連線正常使用 我用「筆電」 可以搜尋到我的熱點並且連線, 但筆電的無線網路連線卻會顯示一個小驚嘆號 網路也無法使用。 換了另外一台電腦也是一樣 詢問了身邊用iphone的朋友都沒有遇到跟我一樣的問題 想問版上的各位有遇到跟我一樣的問題嗎? 是需要設定什麼才能連線嗎? 還是我的手機有問題呢QQ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 140.130.198.2

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jorgedmvfl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()