Blogtrottr
批踢踢實業坊 PC_Shopping 板
 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
[請益] 如何用表單POST把購物車的資料與圖片??
Feb 25th 2014, 16:46, by soy244

作者soy244 (ll)

看板PC_Shopping

標題[請益] 如何用表單POST把購物車的資料與圖片??

時間Tue Feb 25 16:46:46 2014

如何用表單POST把購物車的資料與圖片傳送到買方的信箱?? 原因: 我有一個網站,有購物車軟體(請人幫我做的). 它能夠把購物車內容與圖片與表格完整的傳到買方與賣方的信箱. 目前網站內容大部份都是用JavaScript 與HTML編寫 表單內容是用 CGI 程式傳送. JavaScript與 CGI 部份都是別人幫我做的. CGI的程式目前是放在幫我做人的那邊. (一)我想學→如何用表單POST把購物車的資料與圖片傳送到買方的信箱??"這一段內容. 因對方.沒有在教學..想請教各位專家! 我應該選擇哪一種課程呢?? (二)或是有人能幫我破解那一段內容的程式碼給我! 我願意支付...(可面談或電話或Email) 備註:我懂HTML語法與DreamWeaver網設. 備註:請先看這2個網址內容會更了解我要的.. http://www.to-tea.com/show_1.htm (進入點選購物後按確定) →http://www.to-tea.com/managecart.htm 我的聯絡電:0910-037252 (中午12點後開機) Email:tea@to-tea.com 可以用 LINE 但要先用電話通知 麻煩各位專家指導了!! (我沒有站內收信習慣..請勿寄) -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.165.147.150

kolnoa :這啥鬼 02/25 17:09

HiddenGuy :PC_Doraemon 02/25 17:10

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jorgedmvfl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()