Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
[求助] 不相信愛情的女生
Feb 11th 2014, 08:39, by VacuumLife

作者VacuumLife (吸塵男孩)

看板Boy-Girl

標題[求助] 不相信愛情的女生

時間Tue Feb 11 08:39:02 2014

我和她是朋友的朋友認識的 過了一段時間才漸漸熟絡起來 而過不久她發現她被劈腿而分手 剛開始也真的只是純朋友相處 不過後來就是關係越來越好 單獨出去很多次 不經意的肢體碰觸她不排斥 有時候在外面也會臨時打給我要我陪她 前陣子還太無聊在討論結婚蜜月去哪裡 她也說真的很幸運能遇到我認識我 還有很多就不贅述了 現在很亂 但是當我有進一步的表示的時候 她就會開始抗拒 說我說的承諾 話語她都不相信 她人生的愛情在分手那天就結束了 對我有超過朋友的喜歡 只是我的感情對她現在是種負擔 我對她說些曖昧的話會讓她感到痛苦 她最近準備考試壓力很大 這些都是最近突然一次爆發說得而已 想說短暫不聯絡會不會好點 情傷到底要怎麼幫人走出來啊... -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 115.80.163.4

godwade3:那就保持點距離吧 02/11 08:44

hvhiiavjqmp:當朋友吧,相信我他對你沒感覺 02/11 08:48

VacuumLife:她都挑明了對我有超過朋友的喜歡啊?? 02/11 08:49

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jorgedmvfl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()