Blogtrottr
批踢踢實業坊 give 板
 
[感謝] Lirico46送的白披肩
Feb 11th 2014, 08:53, by mynamename

作者mynamename (沒有)

看板give

標題[感謝] Lirico46送的白披肩

時間Tue Feb 11 08:53:20 2014

無心插柳 柳成蔭 我忘記我要的是什麼 突然L大來信 問還要不要 我也好奇 當初我要的是什麼 就匯錢去 結果有一件 白小毛披肩 說明不能水洗 我還是洗了 那不是我穿衣的格調 我不會選要小披肩 當初怎會要 好像出錯 不過現在天冷 披在肩上 很軟 很暖 也不後悔要了它 另外那件 小了一點 我送創世基金會了 感謝文 所以要說 感謝呀L大 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.255.204.68

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jorgedmvfl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()