Blogtrottr
批踢踢實業坊 PC_Shopping 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
[請益] reset鍵怪怪的要送修嗎
Feb 10th 2014, 23:42, by jason830301

作者jason830301 (Hsiang)

看板PC_Shopping

標題[請益] reset鍵怪怪的要送修嗎

時間Mon Feb 10 23:42:07 2014

這台電腦上星期三才剛從原價屋買回來的. 我今天為了要幫他裝一台光碟機把裡面一堆線重新整理了一下 (原本的整線非常整齊, 只是都剛好卡到我要用的空間= = 把一堆線重接後才得以清出一個放光碟機的空位) 裝完後要試試那些被我拔下來的線有沒有弄錯 就把看的到的按鈕都按過一遍 看的到的洞也都都插一下 不過就在這時我發現 reset 的觸感怪怪的, 他按下去後並沒有彈回來啊 (≡Д≡;) 這是我拿到這台電腦後第一次按這按鈕 所以絕對不是我弄壞的啊!!!! 不過想想他也不過就是個reset... 這輩子能用到多少次 值不值得把它搬回去修啊 (我印象中我只有不小心踢到reset 不曾刻意去按過...) 是不會介意要等啦 只是想到我整理好的線又要...((嘆 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 123.241.161.125

peachteagif :reset很重要耶......... 02/10 23:51

WeAntiTVBS :對阿!! 02/10 23:58

ultratimes :有很重要?很多殼都沒這顆了耶 02/11 00:22

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jorgedmvfl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()