Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
[求助] 到底該不該相對方?
Feb 10th 2014, 23:44, by mzwj

作者mzwj (BLUE SKY)

看板Boy-Girl

標題[求助] 到底該不該相對方?

時間Mon Feb 10 23:43:58 2014

我本來和她是完全不認識的後來因為課業上的緣故開始慢慢的和她有比較多接觸,而之前也開始用line聊一些其它事ex生活,課業也會互開玩笑等等。她也會跟我說一些她心裡的事,在這之前我就有聽過其他人說他很假(男女都有)人緣也不怎麼好。但有時同一件事她跟我說a版本而另一個人(和她比較好的)跟我說b版本,當下其實滿困惑的到底該不該相信她,我可以考量她或許為了讓自己更好而說這話,我有時也不好意思當面跟她說我聽到的另一個情況。 不知道各位有什麼建議? -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 27.52.11.3

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jorgedmvfl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()